نوشته شده توسط : ابراهیم و حسین عبدی

 

قانون خلاقیت ،هر پیشرفتی در زندگی انسان با ایده ای در ذهن ایجاد می شود

 

قانون خلاقیت

 

 

هر پیشرفتی در زندگی انسان با ایده ای در ذهن یک شخص ایجاد می شود 

در قانون خلاقیت بیش از هرچیز ، ایده ای که ایجاد می کنید به شما امکان می دهد مسائلتان را حل کنید . برای موفقیت برموانع خود غلبه نمایید و به هدفهایتان برسید . ایده ها تعیین کننده شرایط آتی هستند . نمی توانیدبه هدف ارزشمندی برسید ، مگر آنکه ذهن خلاق داشته باشید و کاری جدید و کاری جدید و متفاوت انجام بدهید .

اولین نتیجه منطقی قانون خلاقیت -توانایی شما در ایجاد کردن نقطه نظرهای سازنده نامحدود است .بنابراین توانمندی بالقوه شما هم نامحدود است .

 

 



:: برچسب‌ها: موفقیت های بزرگ , تصور مهم تر از واقعیت است , تصور بر دنیا حکومت می کند , به هدفی ارزشمن برسید , ,
:: بازدید از این مطلب : 2636
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابراهیم و حسین عبدی

 

روابط جنسی لذت بخش با بکار گیری ۷ بازی شیطنت آمیز

 

روابط جنسی لذت بخش

 

روابط جنسی : شما میتوانید با بکارگیری ۷ بازی شیطنت آمیز آتش روابط جنسی را در خود و همسرتان شعله ور کنید .

تعاملات سکسی و روابط جنسی هیجان انگیز و صمیمانه می توانند روابط زناشویی را زنده و کامیاب نگه دارند . شاید در یک زندگی زناشویی بلند مدت گاهی رابطه جنسی یکنواخت شود ، اما راه های بی شماری برای شعله ور کردن آتش روابط جنسی وجود دارد . با تعهد ، ارتباط و اندکی خلاقیت  می توانید به داشتن یک عمر رابطه جنسی فوق العاده با هم امیدوار باشید .



:: برچسب‌ها: روابط زناشویی , زندگی زناشویی , روابط جنسی , تعاملات سکسی , افزایش میل جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 694
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابراهیم و حسین عبدی

 

تبلیغات جذاب باچند تکنیک تبلیغاتی 

 

تبلبغات جذاب

 

تبلیغات (به انگلیسی: Advertising)، (به فرانسوی: Publicité) تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است که در آن فروشنده یا تولید کننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند.این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود.

ادعا:

ادعا روشی است که بطور متداول درتبلیغات مدرن از آن استفاده می‌شود. ادعا، عبارتی هیجان‌انگیز و پرانرژی است که به شکل یک واقعیت ارائه می‌شود اما لزوماً صحیح نیست. آنها معمولاً اشاره بر این دارند که این عبارت نیاز به هیچ توضیح اضافه ندارد و بدون سوال باید پذیرفته شود. نمونه‌های تکنیک ادعا که تاحدی در تبلیغات دوران جنگ بسیار کمیاب بوده است، در تبلیغات مدرن یافت می‌شود. هر زمان که تبلیغات‌چی بدون ارائه هیچ سند و مدرکی بیان می‌کند که محصول آنها بهترین در بازار است، از تکنیک ادعا استفاده کرده است. در بهترین حالت، شنونده یا بیننده باید بدون جستجو برای اطلاعات بیشتر یا استدلال در آن رابطه، آن ادعا را بپذیرد. شناسایی تکنیک ادعا معمولاً بسیار ساده است و البته نوع بسیار خطرناکی از تبلیغات هستند زیرا توام با دروغ و فریب‌اند.



:: برچسب‌ها: انتقال , توصیفات , ساده سازی , مردم ساده , معرفی دشمن , برچسب زدن , اصول پرتشعشع , حدف انتخاب , قافله , ادعا , تبلیغات مدرن , موفقیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابراهیم و حسین عبدی

 

ازخلق مشتری تا جلب رضایت مشتری

 

رسیدن به یک هدف مشترک-موفق باشی

 

ازخلق مشتری تا جلب رضایت مشتری

تشکیلات تجاری مجموعه ای از کسانی است که برای رسیدن به یک هدف مشترک ،یعنی خلق مشتری و نگهداری آن ، دور هم گرد می آیند .  سازمان و تشکیلات تجاری زمانی شکل می گیرند که جلب رضایت مشتری از عهده یک شخص واحد برنمی آید .



:: برچسب‌ها: خلق مشتری و نگهداری آن , موفقیت شرکت شما , افزایش کارکنان سبب افزایش مشتریانی شود ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابراهیم و حسین عبدی

 

ارزشمندترین دارایی تان ،توانایی شما برای کسب درآمد است

 

دارایی و توانایی شما-موفق باشی

 

ارزشمندترین دارایی تان ، توانایی شما برای کسب درآمد است . دارایی چیزی است که مقدار منظم و قابل پیش بینی پول نقد به همراه دارد

احتمالاً توانایی شما برای کسب درآمد ، باارزش ترین دارایی شماست .

توانایی شما برای کارکردن ، تولید کردن و پول درآوردن با به کارگیری ذهن و جسم خود در این اقتصاد رقابتی ، سالانه دهها هزار دلار برای شما به همراه دارد . امکان دارد تمام مایملک خود را ازدست بدهید ، ولی تا زمانی که  بهتری دارایی یعنی توانایی کارکردن را دارید ، می توانید از داشتن یک زندگی با استانداردهای بالا لذت ببرید .

یک عمر طول کشیده است تا به جایی که هم اکنون هستید ، برسید . بااین حال ، توانایی و دارایی شما دارای استهلاک است . درست همانند ماسین یا هردو وسیله دیگر . شما باید همواره توانایی شما دارای استهلاک است . درست همانند ماشین یا ه روسیله دیگر . شما باید همواره  توانایی خود را حفظ کرده و آن را ارتقا دهید تا همچنان رد سطح بالایی از



:: برچسب‌ها: باارزش ترین دارایی , به کارگیری ذهن و جسم خود , ارتقای سطح مهارت خود ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابراهیم و حسین عبدی

 

اجازه ندهید تمام زندگی تان وابسته به یک عنصر باشد

 

ایده آل- موفق باشی

 

زندگی ایده آل

زندگی شما از جنبه های مختلفی ترکیب یافته است . روی یک جنبه زندگی تان  به اندازه ای که نتوانید خوشایندی را تجربه کنید تمرکز نکنید . چنانچه آن عرصه مغشوش و در هم  و برهم شده است ، آن می تواند همه فکرتان را به خود مشغول کند ، و لذت هر چیز دیگر –  چیزهایی که شما به نوعی به آن عشق می ورزید را فرونشانی کند .

آیا شما هر دلاری که داشتید را در سهام یک شرکت سرمایه  گذاری می کردید ؟



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری کنید , رضایت خانوادگی , شادی با زندگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ابراهیم و حسین عبدی

 

تعریف برند و مدیریت برند از دید بازاریابی و فروش

 

تعریف برند

طبق تعریف انجمن بازاریابی امریکا، مارک، برند’ یا نمانام، (به انگلیسی: Brand) یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است.

 برند مجموعه گره‌های ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیت‌هایی است که ذهن بازار هدف را اشغال نموده‌است. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانه ها با برند یا مزایا و فواید یک برند است. این مزایا یا فواید برند است که مبنای تصمیم گیری برای خرید آن واقع خواهد شد.



:: برچسب‌ها: برند , برندسازی , مدیریت برند , هویت برند , تنطیم برندو ,
:: بازدید از این مطلب : 1878
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1393 | نظرات ()